czwartek, 26 kwietnia 2012

Moja ^^

No w końcu dotarła, moja Rie Roxanne Akane ^^ czekałam na nią ok. 5 miesięcy. Jest śliczna, te oczka, to ciałko ^^ Niespodziewałam się że jest tak ogromna! Gdy mama wręczyła mi z nią pudełko miałam minę w stylu: 0.0 . Odpakowywałam ją wolno, delektowałam się każdą chwilą, najgorszym wyzwaniem okazało się zdejmowanie tej ,,tasiemki" z łapek i zdejmowanie wiga ^^
R : Ok, dobra..... Jestem, ale się stresuję!

R : 1,2,..3.....Oh, no muszę tam wejść!

R : ok, ok, WCHODZĘ!

R : Dzień dobry, ja do Reshel ^^
Reshel : YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY ! *epicka reakcja nie do opisania*

Reshel : Witaj w swoim pokoju ^^ Hihihihihi
R : Dlaczego się śmiejesz ?
Reshel : Bo nadal do mnie nie dociera, że jesteś moja XD
R : ....

R : podoba mi się ten pokój ^^

A tu już po metamorfozie ^^   ( troszkę ma na tym zdjęciu wiga za wysoko, ale już go poprawiłam ^^ )

3 komentarze:

  1. Ale cudooowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję lokatorki :) Też o niej marzę ale w wersji Pink :D jednak na razie zadowalam się moją Angi - Dal

    Zapraszam do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić taką laleczkę? :D

    OdpowiedzUsuń